امروز 95/08/04 جشنواره ی آموخته های من در ماه مهربانی با هدف ارزشیابی
و ثبیت آموخته ها در فضایی شاد با طراحی 10 ایستگاه را به همت والای مدیر
و معاون دبستان و همدلی سایر همکاران برگزار کردیم که عملکرد
گل های کلاسم ، تماشایی بود .


ما را در سایت علمی - آموزشی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 142