پسرهای گلم ، درخت ها و گلدان های دبستان را آبیاری کردند
و از این کار بسیار لذت بردند ، کاش زمان بیشتری داشتم تا هر روز
توانمندان کلاسم نشاط را هم به گیاهان می بخشیدند و هم وجود
نازک خودشان سرشار از نشاط می شد .


ما را در سایت علمی - آموزشی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 166